Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Μάριος Φραγκούλης Μάνος Χατζιδάκις Εποχή της αγάπης

Μεγάλη τιμή η παρουσία στο blog
της αγαπημένης μου διαδικτυακής φίλης..


zeena61 ή Γιώτα..

Ελληνίδα, με σπουδαία καταγωγή από Μονεμβασιά,
που ζεί και εργάζεται στην Αγγλία
και που με κάθε δημιουργία της στο you tube
τιμά και προβάλλει την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο
και μας κάνει περήφανους..

Σ' ευχαριστούμε Γιώτα..!!!
--------------------------------------------------------------------------------
Το προφίλ της Γιώτας στο yt :

Σχετικά με IT'S ALL GREEK TO ME!!

«Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική.

Το σπίτι φτωχικό στις αμμουδιές του Ομήρου.

Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου.»

Οδ. Ελύτης, Άξιον Εστί.

GREEK the language they gave me; poor the house on Homer's shores.

My sole concern my language on Homer's shores...

Od. Elytis - Axion Esti (Worthy it is).

-----------------------------------------------------------------------------------
Δημοσιεύτηκε στις 1 Ιούλ 2012 από zeena61

Mario Frangoulis sings "season of love", music by Manos Hadjidakis & the Manos Hadjidakis ensemble.
Lyrics by Lina Nikolakopoulou:
..but if you are gone keep in mind don't ignore
what you crucify now come on back to adore! (liberal translation of the last verse).

Μάνος Χατζιδάκις "η εποχή της αγάπης" με τον Μάριο Φραγκούλη & το μουσικό σύνολο Μάνος Χατζιδάκις.
Στίχοι: Λίνας Νικολακοπούλου
Πρώτη εκτέλεση: Δήμητρα Γαλάνη

Τ' όνομά σου μου 'φερνε το σφύριγμα του αγέρα
τ' όνομά σου κι έτρεμε η ψυχή
Ετοιμάσου μου 'λεγε η καρδιά , μα κάθε μέρα
στην υγειά σου μ'έπινε η βροχή .

Τρυφερά τις νύχτες την αγάπη μου φωνάζεις
τρυφερά σε γύρευα κι εγώ
Το πρωί τριαντάφυλλο του κήπου μου φαντάζεις
το πρωί, τ'αγκάθι σου είναι εδώ.

Μα αν δεν σε βρω, να μην ξεχνάς
ό,τι σταυρώνεις, το προσκυνάς.

Τ' άγγιγμά σου χάραζε το σώμα μου απ'τη μνήμη
πρώτα η πίστη κι ύστερα διωγμοί
Κάποια άλλη φόραγε και μ' έκανε συντρίμμι
τ' άρωμά σου κι έφυγα χλωμός.

Τρυφερά τις νύχτες την αγάπη μου φωνάζεις
τρυφερά σε γύρευα κι εγώ
Το πρωί τριαντάφυλλο του κήπου μου φαντάζεις
το πρωί, τ' αγκάθι σου είναι εδώ.

Μα αν δεν σε βρω, να μην ξεχνάς
ότι σταυρώνεις το προσκυνάς.
Μα αν δεν σε βρω μην το λησμονάς
ό,τι σταυρώνεις, να το προσκυνάς.

Κατηγορία: Μουσική

Ετικέτες: Mario Frangoulis Manos Hadjidakis Μάριος Φραγκούλης Μάνος Χατζιδάκις Εποχή της αγάπης

Άδεια: Τυπική άδεια YouTube
----------------------------------------------------------------------------

" Μα αν δεν σε βρω, να μην ξεχνάς
ό, τι σταυρώνεις, το προσκυνάς"........σιγή και ακρόαση.....



Mario Frangoulis: Season of love ~ Η εποχή της αγάπης.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου