Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Frank Sinatra ~ Santa Claus Is Comin' To Town // Let it snow






2 σχόλια:

  1. Χριστίνα, εύχομαι μια πολύ όμορφη νέα χρόνια...υγεία, χαρά και δημιουργικότητα!
    Το 2013 να 'ναι αρωγός σε κάθε σου προσπάθεια...να 'σαι καλά με το γιο σου και όλα τα πρόσωπα που αγαπάς...
    Ανδρέας
    ΥΓ1 Έχω την εντύπωση ότι δεν πρέπει να σου ευχήθηκα στη γιορτή σου...να 'σαι πολύχρονη!!!
    ΥΓ2 Το Σάββατο το βράδυ μια γνωστή μου, φίλη φίλων μου και χρήστρια του f/b, μου έλεγε ότι τα βίντεο σου (you tube) την έχουν εντυπωσιάσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Ανδρέα, σ' ευχαριστώ ιδιαίτερα
      και σου εύχομαι ο νέος χρόνος να είναι θετικά καθοριστικός για τη ζωή σου, προσωπική και επαγγελματική..!

      ΥΓ1..Μου ευχήθηκες για τη γιορτή μου αλλά δεν πειράζει..σ' ευχαριστώ διπλά!

      ΥΓ2..Να ευχαριστήσεις θερμά τη χρήστρια του fb..και σ' ευχαριστώ κι εγώ για την προβολή..

      Διαγραφή