Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Πελαγία Σ. Κουκίδου ~ " Πάρε με μέσα σου ουρανέ "



πάρε με μέσα σου ουρανέ
και κάνε με βροχή σου
πάρε και το παράπονο
να κλαίει και να γελώ
πάρε μου ό,τι απόμεινε
κι εγώ η αφορμή σου
για να χαράξεις αύριο
καλύτερο καιρό..

πάρε με μέσα θάλασσα
δώσε με στα σκοτάδια
στα άγριά σου θέλγητρα
τα πάθη μου να βρω
του ουρανού τις τσαλιμιές
να βλέπω από τα βάθια
εκεί να εξαγνίζομαι
εκεί και να χαθώ..

κι αν δε με θέλεις, κάνε με
ένα τραγούδι μόνο
ρεμπέτικο, να σεργιανά
σε στόματα καμμένα
ή αμανέ πολίτικο
να ξιστοράει τον πόνο
για χρόνια που γεράσανε
     και φύγαν πονεμένα.. 


   

5 σχόλια:

  1. ...ΟΥΡΑΝΟΣ-ΘΑΛΑΣΣΑ-ΓΗ (ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ)...και η φλόγα της πένας ανάμεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δακρύζει ο ουρανός στα τόσο συγκινητικά λόγια σου
    …και όχι μόνο ….! Συλλογές τα ποιήματά σου …(μου )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστώ όλους σας για την τιμή να με διαβάζετε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  4. ..γενναιοψυχία-σθένος επισκιάζουν την πικρία..!

    .......

    ..οι πειραματισμοί θα επαναλαμβάνονται συχνά, θέλω να πιστεύω..:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θαυμάζω αγαπητή μου Πελαγία, τις υπέροχες μεταμορφώσεις σου, από μια τρυφερή φωνή στον ουρανό, σε μια βραχνή φωνή στα βάθη της θάλασσας ή σε μια ...καμμένη...φωνή της γης, που ...ξιστοράει τον πόνο..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή