Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Χριστίνα Γεραλή ~ " Ουρανός "



Ο ουρανός είναι ατελείωτος..και ελεύθερος
Πώς ν'αρνηθεί κανείς τέτοιο δώρο

Λέω να τον κρεμάσω στο κοντάκι μου
και να συμφιλιωθώ με τις βροχερές ασάφειες

Άλλο δεν έχει..

Κι αν νοστάλγησες, εαυτέ,
να ιχνογραφείς απρόοπτους βυθούς
και να γεωμετρείς λαξευμένες γεωγραφίες

Τώρα να μάθεις 
να δωροδοκείς ηλιοβασιλέματα 
και τολμηρές αυγές

Να μάθεις
να καταπραύνεις
το τσαλαπατημένο πλεόνασμα
και να το περιφέρεις στο ξεροβόρι
μεταμφιεσμένο σε δικαίωση..





9 σχόλια:

  1. ...ουρανός στο κοντάκι (του όπλου που είναι εν τέλει ο ίδιος ο άνθρωπος) / απ' τους 'απρόοπτους βυθούς'-(ας πούμε ό,τι καλλιεργήθηκε από το '50 και '60 και λίγο μετά)στη δωροδοκία αυτών που έπρεπε να είναι αξίες αυτονόητες...
    !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πιστεύω πως το ποίημα αυτό "συγκινεί"..
    έχει το βλέμμα του ανθρώπου ψηλά, στην ελευθερία,
    σαν ουράνιο δώρο και έρχεται επιτακτικά η ανάγκη
    του "όχι όπως ήξερες, αλλά όπως βρήκες",
    τουτέστιν προσγείωση, με ό τι αυτό συνεπάγεται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστίνα, ευχαριστούμε θερμά για την φιλοξενία !
    "δουλέψαμε" σαν ομάδα στο ίδιο θέμα, ο καθένας από τη δική του σκοπιά ! χρήσιμο είναι να το επαναλάβουμε με άλλο θέμα.. καλό μας ξημέρωμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς ν'αρνηθεί κανείς τέτοιο δώρο

      Το πολύτιμο ποίημα περικυκλωμένο με ουρανό
      κι ας έχει τη βροχούλα , ξεπλένει τις σκέψεις των ανθρώπων..
      Πώς να αρνηθείς λοιπόν ; είσαι μοναδική !Αυτό νιώθω ..!




      Διαγραφή


  4. Χριστίνα μου συμφωνώ με τη φίλη μας τη Πελαγία
    θέλω να σε ευχαριστήσω και γω για όλα …!
    Η σκέψη σου ,τα ποιήματα των φίλων μας τέλεια…!
    (Σαν οργανωμένο έγκλημα ο ουρανός όλων μας )


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά είναι ηρωισμός...το τσαλαπατημένο πλεόνασμα.......μεταμφιεσμένο σε δικαίωση.....να το δέχεσαι σαν .....τέτοιο δώρο!!!!!!!!!!
    Μοναδικό και απέραντα όμορφο, όπως ο ουρανός, το ποίημά σου Χριστίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ κι εγώ Χριστίνα, που έχω την ευτυχία να είμαι ένα μικρό κομμάτι από τον υπέροχο ουρανό που αντικρύζω με θαυμασμό απόψε, αλλά και με ανήσυχη αγωνία για τα μαζεμένα σύννεφα στο δικό μου κομμάτι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστίνα μου δεν ξέρω τι μπορώ να προσφέρω κι εγώ
    σ’αυτή την όμορφη σελίδα που εσύ δημιούργησες..
    Είσαι η δασκάλα μας και περιμένω το επόμενο μάθημα …!

    Σου στέλνω τις άπειρες ευχές μου για τη μαμά σου ..
    Χρόνια Πολλά …!Να της δώσεις χαιρετισμούς και φιλιά ..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. όλοι θέλουμε δε θέλουμε το μεταφέρουμε και το βαφτίζουμε δικαίωση ο σκοπός όμως είναι η υπέρβαση και η αποδοχή-παραδοχή της αλήθειας

    υπάρχουν άνθρωποι που δε μπορούν να ζήσουν ανάπηροι
    βεβαία θα μου πεις αυτή είναι μια ακόμα τέχνη των ανθρώπων............

    ΑπάντησηΔιαγραφή